Tu podaj tekst alternatywny

REGULAMIN


REGULAMIN KONKURSU FOTOGRAFICZNEGO
BYDGOSZCZ W RUCHU


§ 1
Organizatorzy Konkursu
1. Organizatorem konkursu fotograficznego BYDGOSZCZ W RUCHU są studenci III roku kulturoznawstwa Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy oraz Akademicka Przestrzeń Kulturalna.
2. Partnerem wydarzenia jest Muzeum Fotografii w Bydgoszczy.

§ 2
Cel Konkursu
1. Celem konkursu jest:
-„uchwycenie” ruchu Bydgoszczy będącego zmianą, działaniem, dynamiką, przekształcaniem, czy przewartościowywaniem w szerokim kontekście społecznym, przestrzennym, ludzkiej aktywności, ale i otaczającej przyrodzie. To z drugiej strony próba zatrzymania w stop klatce tej wyjątkowej chwili związanej z przemijaniem oraz uświadomienia sobie i innym, że istnieje coś więcej, niż my sami i że nie jesteśmy centralnym punktem świata.
- wypromowanie i prezentacja nowych talentów w dziedzinie fotografii.

§ 3
Uczestnik Konkursu
1. Konkurs przeznaczony jest dla fotografów amatorów, którzy:
- są/ byli uczestnikami zajęć, warsztatów , szkoleń itp. organizowanych przez szkoły, placówki kulturalne i wychowania pozaszkolnego, stowarzyszenia
- opanowali sztukę fotografii drogą samokształcenia
- nie prowadzą działalności gospodarczej ze świadczeniem usług fotograficznych i/lub nie świadczą ww. usług na dowolnej podstawie prawnej oraz nie posiadają wyższego wykształcenia w zakresie fotografiki.

§ 4
Kategorie Konkursu
1. Przedmiotem konkursu są prace fotograficzne (zwane dalej pracami lub fotografiami), wykonane w dowolnej technice w kategoriach:
A. tematycznych:
1. Ludzie
2. Przyroda
3. Architektura
4. Działalność kulturalna
5. Sport
B. wiekowych:
1. 15-18 lat
( osoby niepełnoletnie mogą wziąć udział w konkursie wyłącznie za uprzednią, pisemną zgodą rodziców lub przedstawicieli ustawowych)
2. Powyżej 18 lat

§ 5
Warunki uczestnictwa w Konkursie
1. Do konkursu można zgłaszać prace wykonane samodzielnie, których autorem jest osoba zgłaszająca fotografie.
2. Uczestnik Konkursu może zgłosić maksymalnie 3 fotografie (na jedną kategorię przypada jedno zdjęcie), o rozmiarze nie mniejszym niż 1800 x 2700 pikseli. Wielkość przesyłanego pliku nie może przekroczyć 6 MB, a prace powinny być zapisane w formacie JPG.
3. W konkursie mogą brać udział te prace, które nie zdobyły Grand Prix lub pierwszej nagrody na innych konkursach.
4. Fotografie na konkurs należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail: projekt.wsg@gmail.com w terminie od dnia 01.05.2013 roku do dnia 06.06.2013 roku. Prace nadesłane po terminie nie będą brały udziału w konkursie.
5. Do prac wysłanych na konkurs należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy zamieszczony na podstronie internetowej podanej przez organizatora.
6. Formularz zgłoszeniowy winien zawierać:
a. tytuł pracy
b. imię i nazwisko autora
c. datę urodzenia
d. dane kontaktowe ( adres, telefon , mail )
e. oświadczenie autorstwa zdjęć i niestosowania niedozwolonej manipulacji cyfrowej
f. zgodę o następującej treści:
Na konkurs fotograficzny „Bydgoszcz w ruchu" zgłaszam załączone zdjęcia:
Plik o nazwie ……………….jpg 
Plik o nazwie ……………….jpg
Plik o nazwie ……………….jpg 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez organizatora konkursu moich danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133/97, poz.883).
Wyrażam zgodę na nieodpłatną publikację załączonego zdjęcia wykonanego przez (imię i nazwisko fotografa) podczas wystawy "Bydgoszcz w ruchu" w Akademickiej Przestrzeni kulturalnej w Bydgoszczy oraz na stronach internetowych należących do Organizatora
7. Zgłoszenie drogą elektroniczną winno zawierać tytuł : KONKURS FOTOGRAFICZNY
§ 6
Prawa autorskie
1. Zgłoszenie prac do Konkursu jest równoznaczne ze zgodą uczestnika na wykorzystanie zdjęć do promocji konkursu i Wyższej Szkoły Gospodarki.

§ 7
Jury Konkursu
1. Członkami Jury konkursu będą osoby związane zawodowo z fotografią.
2. Jury dokonując oceny nadesłanych prac:
- kwalifikuje prace do wystawy pokonkursowej
- przyznaje miejsca i wyróżnienia w każdej kategorii tematycznej i wiekowej
- przyznaje GRAND PRIX KONKURSU

§ 8
Nagrody Konkursu
1. Organizator przewiduje jedną nagrodę główną: udział w dowolnie wybranych przez laureata warsztatach organizowanych przez Muzeum Fotografii.
2. Organizator zastrzega sobie również prawo do ogłoszenia dodatkowych nagród w trakcie trwania Konkursu.
3. Nagrody rzeczowe nie podlegają zamianie na inne, ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.
§ 9
Postanowienia końcowe
1. Udział w Konkursie jest bezpłatny oraz dobrowolny.
2. Zgłoszenie prac na konkurs jest równoznaczne z uznaniem warunków Regulaminu oraz wyrażeniem zgody na publikowanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dn. 02.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883).
3. Laureaci zostaną powiadomieni o decyzji Jury drogą telefoniczną oraz elektroniczną za pomocą danych kontaktowych zostawionych w formularzu zgłoszeniowym.
4. Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości w dniu 09.06.2013 roku.